Translate

perjantai 22. huhtikuuta 2016

SHOPPAILUKUUME

Heipsanssaaa! :)
Oon viime aikoina selaillut tosi paljon eri verkkokauppojen sivuja. Monilla verkkokaupoilla on alennuksiakin, mutta ainakaan vielä en ole päätynyt tilaamaan mitään. 
Mulla on tällä hetkellä aika hyvä syy säästää rahaa ;) <3.

Tuossa sivussa Top 10 postausten yläpuolella on teille muuten kesäasuihin liittyvä kysely. Vastaahan siihen, niin nähdään mikä noista vaihtoehdoista on suosituin! :)

Tosin tässä on kyllä sellainen homma, että shoppailukuumeeseen ei oikein auta muu kuin shoppailu :D Haluaisin uusia kesävaatteita ja jonkinlaisen kevyen kesätakin. 
Miten se meillä naisilla menee aina niin, että vaikka kaappi on täynnä vaatteita, niin silti tuntuu, ettei ole mitään, mitä pukisi ylleen..? :DD

Onneksi tämä mun shoppailukuume ei ole kovin paha. Sain jo vähän yli viikko sitten taltuettua sitä vähän, kun ostin uuden huulikiillon ja kynsilakan! ;D
Suurimmaksi osaksi tää koko shoppailukuume alkaa olla ohi. Onkohan tähän auttanut se, kun olen selaillut noita verkkokauppoja melkein kyllästymiseen asti..? :D
Tosin siihen, etten ole tilannut mitään, on varmasti vaikuttanut myös mun käytännönläheinen luonne. Ihan tavallisissa kaupoissakin vaatteita ostaessani ajattelen aika usein, että hei tarvitsenko mä tän oikeesti? Siltäkin kantilta on monta kertaa ihan hyvä ajatella, ja laittaa raha säästöön johonkin parempaan. Joskus on tietenkin rentouttavaa tehdä extempore shoppailureissuja tai tilauksia netistä. 




Millaisista kesäasuista te pidätte eniten? Mä olen mieltynyt kesäisiin mekkoihin ja crop top & minishortsit yhdistelmään. :)


Mikä noista paidoista miellyttää sun silmää eniten? :) Mun mielestä yläriviltä batman-paita ja samalta riviltä tuo leopardikuosinen. Niiden lisäksi alimmalta riviltä musta ristikuvainen ja tuo pinkki. ;)






Crop toppien lisäksi suosin siis ihan kaikenlaisia kesäisiä vaatteita. Plussaa on jos ne ovat vielä näyttäviäkin!

Nyt sain vielä purkaa shoppailukuumettani tähän postaukseen.
Tykkäsittekö tästä?
Mikä noista asuista on sun lemppari?
Itse tykkään noista kaikista. :D

<3:lla Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti