Translate

maanantai 13. kesäkuuta 2016

20V SYNTTÄRIBILEET

Heips taas! :)
Kuten lupasin, tulin nyt tekemään postausta synttäribileistä, jotka järjestin kavereilleni lauantaina 11.6. Meininki oli tosi hyvä ja tunnelma oli katossa koko illan.
Tällä postauksella haluan kiittää kaikkia niitä ihania mimmejä, jotka juhli mun kanssa merkittävää päivääni ja samalla halusin tulla jakamaan tämän teidänkin kanssa.

Bileiden oli tarkoitus alkaa vasta kello 18, mutta yksi näistä parhaista kavereistani, Jenni, halusikin tulla jo kello 17. No, kyllähän se mulle sopi. Odoteltiin siinä Pinjaa, joka tuli luokseni puoli kuuden aikaan, ja Lotta olikin ilmoittanut pääsevänsä vasta kahdeksaksi, mutta eihän se haitannut.

Jennin ja Pinjan kanssa mentiin Elmaan, paikalliseen pizzeriaan syömään ennen bileiden starttaamista. Söin itseni, kuten tavallista, aivan ähkyyn ja pizzaakin jäi yli. Juttelimme ja nauroimme ja nautimme toistemme seurasta.


Kolme niistä monista ihanista ystävistä juhli synttäreitä mun kanssa. Hauskaa oli! :D <3
Pidettiin me ehkä vähän meteliä, mutta ajoissa lähdettiin baariin jatkamaan juhlia, ettei häiritty naapureita koko yötä :D.


Tarjosin juhlissa kavereilleni kuohuvaa, ja muuten kaikilla oli mukana omia juomia. Tarjosin myös naposteltavaa, ja Jennikin toi mukanaan lisää sipsiä, vaikka ei olisi tarvinnut. <3




Sain tytöiltä aivan ihania synttärilahjoja. Jenniltä lahjakortin yhteen suosikki ravintoloistani, Pinjalta pussillisen ihania kauneustuotteita ja karkkiaskin! Lotalta sain ihanat Glitterin rannekorun ja korvakorut, joissa tuo iso helmi tulee taakse ja timantit eteen. Tiedätte varmaan näitä korviksia, mitä on nyt näkynyt paljon ja nyt mullakin on sellaiset! <3 


Herkkuja oli: sipsiä, karkkia ja popcornia ja näitä kaikkia jäi yli! :D Varsinkin sipsiä, koska Jenni toi niitä vielä lisää tullessaan. Popcornit ja dipit menivät kuin kuumille kiville juomien lomassa ja ainiin!
Pelattiin hauskaa en ole koskaan -peliä ja voi jestas mitä paljastuksia tuli tehtyä ja kuultua! xD
En taida niitä nyt tänne enää kertoa, mutta nauroimme kaikki vatsamme kipeiksi! :D


Otettiin myös asukuvia mun lauantai-illan asukokonaisuudesta, mutta siinä vaiheessa kuvaaja oli jo hieman hiprakassa joten kuvista tuli ihan heilahtaneita ja se olin muka minä joka en pysynyt paikallani! :D Ja pyh, mähän olin niin rauhallinen koko illan! ;) 
Jennin mukaan olin aikamoisessa lennossa koko illan ja yön, mutta hei, ihminen täyttää 20 vuotta vain kerran elämässään, ja silloin saa mun mielestä juhlia ja pitää hauskaa, ja niin pitääkin tehdä! :)

Noh, päällä mulla oli leopardi-kuosinen minimekko ja mustat keinonahkalegginsit. Ja laitoin vielä niiden kanssa ne Lotan tuomat ihanat korut. <3
Tyydytään tällä kertaa selfieen! :D

Ihanaa alkanutta uutta viikkoa kaikille! :)


2 kommenttia: